Media

Projekt Męska Marka Roku organizowany jest we współpracy z licznymi mediami lifestylowymi i informacyjnymi- telewizja, prasa, radio, internet.

Laureaci projektu- zdobywcy tytułu Męska Marka Roku oraz Gentleman Star otrzymują reklamę i promocję na łamach mediów w wybranym przez siebie zakresie.

Ogólnopolska promocja firmy/ marki i dotarcie do milionów odbiorców to wybrane korzyści płynące z udziału w projekcie Męska Marka Roku.

 

Męska Marka Roku w mediach

 

 

Patroni Medialni

Wirtualna Polska to nowoczesne medium, porządkuje świat i dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi w czasie rzeczywistym. Przewodnik Polaków w wirtualnym świecie. Pierwszy polski serwis internetowy, założony w 1995 roku. Jeden z pięciu największych polskich portali internetowych.

TVP3 Warszawa swoim patronatem medialnym obejmuje najważniejsze wydarzenia odbywające się na terenie Warszawy i Mazowsza. Współpracuje przy projektach kulturalnych, artystycznych, edukacyjnych i sportowych.

OOH magazine to kwartalnik poświęcony tematyce szeroko pojętej reklamie. Skierowany do kadry zarządzającej i menedżerskiej odpowiedzialnej za budżety reklamowe dużych korporacji, domów mediowych, agencji reklamowych oraz przedstawicieli branży reklamowej.

Mensworld24.pl to portal skierowany zarówno do nowoczesnych mężczyzn, jak i kobiet.
Dostarcza czytelnikom garść ciekawych informacji z wielu branż: zdrowia, mody, turystyki, nowych technologii, motoryzacji, gospodarki. Przedstawia ogrom informacji codziennych oraz przybliża sylwetki bardzo ciekawych osób w formie wywiadów i biografii.  

Stylon to nowy portal internetowy, który promuje polską modę, stylowe meble i gadżety. Stylon promuje także polską modę ślubną. Znajdziecie tu niepowtarzalne sukienki dla Panien Młodych,
a także niezwykłe marki produkujące buty, dodatki i akcesoria idealne na ślub. Artykuły zainteresują zarówno kobiety, jaki i mężczyzn, i to w każdym wieku. 

Allani jest jedną z najprężniej rozwijających się platform e-commerce w branży Fashion. Przyciąga użytkowników tysiącami produktów, inspiruje stworzonymi stylizacjami, zachęca do zakupów na stronach swoich Partnerów!
Szukasz inspiracji zakupowych od swoich ulubionych marek? Odwiedź Allani.pl i w bardzo prosty sposób, bez wychodzenia z domu przeglądaj ofertę wyprzedażową Twoich ulubionych marek modowych.  


Modern District to strona stworzona z pasji do mody i sztuki. Znajdziecie tutaj relacje z pokazów znanych projektantów i marek, lookbook, zdjęcia portretowe i wiele innych inspirujących rzeczy. Jest tu też miejsce dla artystów, którzy poszukują miejsca do publikacji własnych prac w sieci. Portal ciągle się rozwija i dąży do przeistoczenia się w wielowymiarową platformę, która będzie prawdziwą kopalnią motywacji i inspiracji dla widzów!

Fashionbusiness.pl koncentruje się na biznesowej stronie mody. Jest skierowany do właścicieli i menedżerów firm z branży mody, dyrektorów marketingu i sprzedaży, a także projektantów, visual merchandiserów i handlowców. Zarówno w wydaniu drukowanym, jak i na portalu można znaleźć informacje o najnowszych trendach w retailu i modzie, praktyczną wiedzę pomocną w prowadzeniu biznesu mody, wiadomości z rynku oraz aktualności z branży fashion.

Moda Męska to czasopismo branżowe w Polsce dedykowane w 100 % rynkowi męskiej odzieży, bielizny, obuwia i galanterii. Jest skierowane do producentów, marek i sklepów, które chcą budować swą ofertę zgodnie z najnowszymi trendami oraz pogłębiać profesjonalną wiedzę z zakresu handlu i zasad mody męskiej. 

Magazyn VIP to ekskluzywne wydawnictwo, docierające co kwartał do opiniotwórczych kręgów polityki, kultury, biznesu oraz nauki. Czytelnikami są menadżerowie, kadra zarządzająca przedsiębiorstwami, przedstawiciele instytucji i izb gospodarczych, ministerstw, ambasad i instytucji pozarządowych.

MenWorld.pl to lifestylowy portal, na którym znajdują się artykuły stworzone przede wszystkim dla mężczyzn. Testy samochodów, porady modowe, muzyka, sport, nowa technologia, biznes czy zdrowie - to główne kategorie, którymi zajmuje się portal.

Magazyn Exclusive Info to miesięcznik drukowany oraz portal internetowy. Jest tworzony w Polsce, na światowym poziomie, ale z lokalnym contentem. Wyróżnia się na tle międzynarodowych i polskich tytułów, dzięki czemu każdy numer to praca artystyczna, produkt kolekcjonerski, do którego czytelnicy wracają i po prostu chcą go mieć.Jest sposobem na życie z pasją.

Jego Ego to magazyn skierowany do mężczyzn. Celuje w męski punkt widzenia. Jest doskonałym połączeniem ciekawego dziennikarstwa i pięknych zdjęć, poważnych tematów, wartościowych porad i treści odpowiednich na chwilę relaksu. Jego Ego działa na wyobraźnię, pokazując, co jest praktyczne, interesujące i godne uwagi.

Manager24.pl to portal skierowany do osób aktywnych zawodowo, zajmujących stanowiska średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Portal ten to także sporo treści life-style'owej, jak również publicystyka, spotkania z ciekawymi ludźmi z kraju i zagranicy. Wydawnictwo realizuje również ekspertyzy, analizy oraz konsulting biznesowo-inwestycyjny.

WeMen to magazyn o mężczyznach, który jest tworzony przez kobiety. Magazyn jest skierowany zarówno do mężczyzn, jak i do kobiet. Znajdziemy tu przede wszystkim ciekawe wywiady ze znanymi mężczyznami. Wywiady poruszają tematykę: formy, kultury,  nałogów, pieniędzy, władzy i związków.

Moda&Styl to nowoczesny magazyn wydawany jako kwartalnik. Jest tworzony z myślą o wymagających, ceniących oryginalność czytelnikach. Zwraca uwagę na sztukę, design i wygodne życie. Prezentuje najodleglejsze zakątki świata, pasjonujące informacje ze świata mody oraz uczestniczy w interesujących wydarzeniach kulturalnych.

Businessjournal.pl to serwis informacyjny skierowany do osób zainteresowanych przedsiębiorczością w Polsce i poza jej granicami. Businessjournal to również unikatowa platforma, która pragnie zaprosić wielu praktyków biznesu do wspólnego tworzenia treści na łamach serwisu, gdzie będą mogli podzielić się swoimi doświadczenia, spostrzeżeniami czy sukcesami.

 W Domodi znajdziesz kilkaset tysięcy produktów z setek sklepów internetowych. To największa wyszukiwarka modowa w Polsce. Wszystko w jednym miejscu!
W artykułach Domodi dostaniesz odpowiedź na pytania: co jest modne i co warto kupić. Sprawdź też kanał YT, gdzie znajdziesz mnóstwo modowych porad!

MEN40+ to miejsce dla wszystkich mężczyzn, gotowych do zmian, ceniących sobie własny styl i niepowtarzalność. Znajdziesz tu wszystko o modzie męskiej, zdrowiu, sporcie... i poszukiwaniu nowych pasji.  „Nasza stylizacja jest wtedy dobra, jeśli dobrze się w niej czujemy - to my kreujemy swoją modę” - to jedna z głównych zasad którymi kieruje się bloger MEN40+. Blog powstał w 2014 roku, a założycielem jest pasjonat mody - Sebastian Wyszyński.

Marka Trendz.pl jest znana zarówno wśród największych korporacji jak również średnich firm w Polsce. Dzięki owocnej współpracy z wieloma wybitnymi markami oraz agencjami PR marka Trendz.pl jest obecna na największych wydarzeniach związanych z kreowaniem trendów w Polsce. Rozpoznawalność marki Trendz.pl systematycznie rośnie zwłaszcza wśród grupy użytkowników silnie zorientowanych na rozwój. Czytelnicy portalu Trendz.pl to mieszkańcy największych polskich miast zorientowani zakupowo i otwarci na nowe produkty.

Paweł Zabielski - indywidualista, który chce  przedstawić „swój” świat mody, którym interesuje się już od dawna a dopiero teraz ma możliwość się nią podzielić. Na co dzień pracuje w branży e-commerce oraz jest fotomodelem - łączy przyjemne z pożytecznym. Paweł chciałby,aby ten blog był dla wielu osób inspiracją nie tylko modową, ale także życiową.

Telewizja TVS na rynku mediów w ciągu dziewięciu lat działalności dała się poznać jako obiektywna stacja śląska o zasięgu ogólnopolskim, a obecnie rozpoznawalna jest nie tylko w kraju, ale także poza jego granicami. Mając za cel wykorzystanie ogólnopolskiego zasięgu w promowaniu regionu, niezmiennie od lat cieszy się zainteresowaniem publiczności, której profil świadczy o szerokim spektrum programowym telewizji.